HÁLA-LUJJA

Hihetetlen dolgok történtek velem az elmúlt néhány napban. Hadd meséljem el mennyire fantasztikus emberek támogatnak az utamon!

A 1,5 éve vásárolt középkategóriás PC-m sokat szarakodott az elmúlt időben. Eléggé zavart, mert heavy user vagyok. Nem csupán a podcastokat készítem nagy erővel a gépemen, hanem a coaching konzultációkat is ezen tolom elég intenzíven. Akkor szakadt el a cérna, amikor a magyar oktatással foglalkozó podcast epizódot vágtam és egy órányi munkám ment a kukába egy lefagyás miatt. Elkezdtem használt macbookokat nézegetni a neten. Átküldtem egy találatot Józsi barátomnak – aki korábban pro bono legyártotta az összes logomat és szerepelt már adásban is, ahol elmesélte inspiráló történetét a 4. epizódban – hogy nézze meg, mert ő száz éve ilyen gépeken dolgozik designerként.

Rövid szakvélemény után lebeszélt a vásárlásról azzal, hogy felajánlotta a régi gépét (lásd a képen) „tartsd meg, ha tetszik, nekem úgyis van két újabb!” felkiáltással. Eddig nagyon bevált a gép eddig, kezdem belakni, éppen most távolítottam el a 7 évnyi matrica réteget róla. Azért a sarokban egy heritage negyedet megtartottam.

A mac-ra való átállás során felmerült bennem jónéhány technikai kérdés a podcast felvétellel kapcsolatban. Jó öreg segítőmhöz, Lehihez (irodai huszárok és szín folt café podcast) fordultam útmutatásért, mint mindig technikai témában. Hiányzott nagyon egy jó vágóprogram, terveztem is megvásárolni egy nem túl olcsó szoftvert. Dumálok Lehi mesterrel, szó szót követ, egyszer csak odadja nekem ajándékba az egyik licencét pontosan a kiszemelt programra. Hoppá, mi ez?! De még más is történt a héten.

Nem mellékesen a héten megkaptam életem első jogdíját a halottnak a coach podcastért. Ez meg hogyan lehetséges? Úgy, hogy a voiz hangoskönyvtár elindított egy pilotot, amelyben a fizetős ügyfeleiknek streamelnek néhány podcastot és hallgatás után arányosan fizetnek a készítőknek. Nyilván nem ebből fogok megélni, de mégis fantasztikus érzés. És kinek köszönhetem, hogy bekerültem a programba? Sándorfy Adrián a biznisz boyz podcastból ajánlott be miután vendégeskedtem náluk.

A hab a tortán pedig tegnap volt, amikor egy törzshallgató rám írt, hogy hogyan tudna támogatni? Én megkérdeztem tőle, hogy mivel tudna segíteni, hogy a haC jobb legyen és vagy több emberhez eljusson. Kiderült, hogy ő konkrétan pénzt akar nekem adni.

Ne értsetek félre, itt nem a pénzről írok, hanem a támogatásról és arról, hogy mennyire jól esik amikor ennyi mindenki segít a munkámban. Fantasztikusak vagytok mindannyian, akik rendszeresen hallgattok, akik meséltek a barátaitoknak a podcastról vagy akár szeretettel gondoltok rám. Én most ezt teszem veletek. Köszönöm, hogy vagytok!

itt kommentelhetsz